Matris Sigorta Hayat Sigortası Ürünleri
Birikim Sigorta türleri ile ilgili bütün bilgilere aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her zaman yanınızda. Çocuklarımızın geleceği, bugünü kadar önemlidir diyenler için: Büyüyen Çocuk Sigortası.
Büyüyen Çocuk Sigortası size neler sağlıyor?
Büyüyen Çocuk Sigortası, çocuğunuzu güvence altına alan bir sistemdir. Çocuğunuz için ödediğiniz primler sizin seçtiğiniz süre içinde birikip her yıl elde edilen kâr paylarıyla büyüyerek yatırıma dönüşüyor. Sigorta süresinin sonunda bu birikim çocuğunuza toplu olarak ödeniyor ya da isteğinize göre 5 ya da 10 yıl süreyle her yıl artan bir maaş bağlanıyor.
Büyüyen Çocuk Sigortası, sigorta ettirenin vefatı durumunda sigortalı çocuğu yine güvence altına alıyor. Vefatı takip eden aydan itibaren süre sonuna kadar, sigortalı çocuğa her yıl artan destek aylığı maaşı bağlanıyor. Süre sonunda çocuk, tüm primleri ödenmiş şekilde toplu para veya isterse 5 ya da 10 yıl süreyle her yıl artan maaş almaya hak kazanıyor.
Primlerinizi nasıl ödeyebilirsiniz?
Primlerinizi aylık, 3 aylık, 6 aylık ve yıllık olarak ödeyebiliyor ve teminatınızın tutarını, ödeyeceğiniz primlerle kendiniz belirleyebiliyorsunuz. Yararlanmak için çocuk 0-17(dahil) yaş, sigorta ettiren de 18-57 (dahil) yaş arasında olmalıdır.
Sigorta süresi ile sigorta ettirenin yaşının toplamı 65'i geçmemelidir.
Aylık ödenecek prim tutarı | Toplu ödeme tutarı | 5 yıl süreli aylık maaş | 10 yıl süreli aylık maaş |
100 | 32.100 | 560 | 301 |
150 | 48.150 | 839 | 452 |
200 | 64.200 | 1.119 | 603 |
Aylık prim miktarı | 1. yıl aylık destek maaşı | 5. yıl aylık destek maaşı | 10. yıl aylık destek maaşı | 15. yıl aylık destek maaşı | 20.yıl aylık destek maaşı |
100 | 781 | 792 | 836 | 917 | 1.040 |
150 | 1.171 | 1.189 | 1.254 | 1.375 | 1.560 |
200 | 1.562 | 1.585 | 1.672 | 1.833 | 2.079 |
Not: Yukarda belirtilen değerler bugünün alım gücünü ifade etmektedir. Sigorta ettirenin yaşı 30, cinsiyeti erkek, sigortalının yaşı 5, cinsiyeti kız ve sigorta süresi 20 yıl olarak alınmıştır.
Yıllık kar payı oranının reel olarak % 6 olacağı ve primlerin süre boyunca bugünün alım gücüyle sabit kalacağı varsayılarak oluşturulmuş örnek bir tablo olup, poliçenin tenzil olmaması halinde geçerli teminatlardır. Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Allianz'la güç yanınızda!
Allianz, 70'ten fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda. Allianz, Özel Birikim Sigortası ile geleceğinize sağlıklı bir yatırım yapmanızı sağlıyor.Allianz ile Geleceğinizi Güven Altına Alın!
Geleceğimiz için yatırım yaparken güven, esneklik, kolay erişim ve yüksek getiri gibi aklımıza gelen soruların en sağlıklı yanıtlarını kimden alabileceğimizi uzun uzun düşünürüz. Allianz'la içiniz rahat...
Neden Özel Birikim Sigortası?
Çünkü bütün beklentilerinize en iyi yanıtları veren, başka bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olsanız bile yararlanabileceğiniz, geleceğe iyimserlikle bakmanızı sağlayacak bir birikim imkanı sağlar. Ayrıca ek olarak alabileceğiniz risk planları ile yaşam boyunca karşılaşabileceğiniz vefat, maluliyet, kritik hastalıklar, uzun süreli hastanede yatış gibi çeşitli risklere karşı kendinizi güvence altına almış olursunuz.
Risk planlarından birini seçmiş olmanız durumunda, plan kapsamında yer alan riskler için teminat tutarınızı üç farklı seçenek arasından kendiniz belirlersiniz.
|
Özel Birikim Sigortası Hangi Avantajları Sunuyor?
Zengin asistans hizmetleri; Acil ambulans,tıbbi danışmanlık,sağlık ve yaşam koçluğu gibi hizmetlerden özel Allianz avantajları ile faydalanabileceğiniz gibi tercih ettiğiniz plana göre mobil check-up, psikolojik danışmanlık ve ikinci sağlık görüşü gibi hizmetlerden de yararlanabilirsiniz.
Vergi avantajı; Ödenen primler, vergi matrahından indirilebilmektedir.
Yatırımda döviz alternatifleri;Primlerinizi TL olarak ödeyebilir, yatırımlarınızı TL, USD veya EURO'ya endeksli enstrümanlara yatırım yapan yatırım fonlarında değerlendirebilir ve yılda dört kezi aşmamak üzere dilediğiniz an yatırım yaptığınız fonu değiştirebilirsiniz.
Farklı prim ödeme seçenekleri; Primlerinizi düzenli ödeme planı ile aylık, 3 aylık, 6 aylık veya yıllık taksitler halinde ödeyebilirsiniz.
Süre sonunda farklı ödeme seçenekleri; Kar paylı birikiminizi toplu olarak alabilir ya da Yıllık Gelir Sigortası ürünlerinden birini tercih etmek suretiyle maaş seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.
Geniş sigortalılık süresi; Birikim sigortasından 18 ile 65 yaş arasında bulunan herkes yararlanabilir.
Özel Birikim Sigortası ile yarınlarınıza güvenle bakın...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda
Allianz, Grup Özel Birikim Sigortası ile çalışanlarınızın bütün beklentilerine en iyi yanıtları veren, başka bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olsalar bile yararlanabilecekleri, geleceğe eksiksiz bir iyimserlikle bakmalarını sağlayacak gerçek anlamda birikimli bir sigorta programı sunuyor.Bu sigorta, "SİGORTA ETTİREN" kadrosuna mensup personelin süre sonunda hayatta kalması halinde kendisine, sigorta süresi içinde vefat etmesi halinde ise menfaattarlarına veya menfaattar tayin edilmemiş ise kanuni varislerine teminat sağlayan fon sistemidir.
Süre sonunda çalışanınız
Eğer Toplu Para ödenmesini isterse Allianz, birikimlerini bir defada öder ve daha sonra çalışanınız yatırımlarını dilediği gibi değerlendirebilir.
Eğer, Ömür boyu maaş istiyorsa, yıllık maaşı 12 aya bölünür ve her yıl net verimlilik oranında artarak ödenir.
Ömür boyu - 5 yıl garantili maaş istiyorsa yine maaşını her ay alır. Ancak sigortalının ilk 5 yıl içinde vefat etmesi durumunda maaş, bu 5 yılın kalan bölümünde, yine her yıl artarak, sigortalının tayin ettiği lehdara ödenir.
Ömür boyu - 10 yıl garantili maaş, yukarıda açıklanan koşullar içerisinde 10 yıl için geçerlidir.
Sigortalının eşine ömür boyu ` maaş seçeneğinde ise sigortalı yaşadığı sürece her yıl artarak maaşını almaya devam eder. Sigortalının vefatı durumunda Allianz, sigortalıya ödediği maaşın `'ını, yine her yıl artırarak, yaşadığı sürece eşine ödemeye devam eder.
Sağlık durumları ne olursa olsun, 18-67 yaş arasındaki tüm çalışanınız , bu programa katılarak geleceğini bugünden güvence altına alabilir.
Sigorta süresi, sigortaya girişte, çalışanınız tarafından belirlenecek 10-30 yıl arasında bir süredir.
En az 10 çalışanın kapsam altına alınması gerekir.
Allianz Grup Özel Birikim Sigortası hakkında bilgi ve danışmanlık hizmeti almak için bize başvurabilirsiniz.
Huzurlu ve mutlu bir gelecek dileğiyle...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Risk Sigorta türleri ile ilgili bütün bilgilere aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 25 yıllık birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda. Yarınlarında rahat etmek için bugünden düzenli birikim yapanları düşündüren önemli bir soru var: Vefat veya maluliyet durumunda her şey yarım mı kalacak? Allianz Hayat ve Emeklilik, şimdi de bu konuda yepyeni bir ürünle yanınızda... BEST LIFE.
Allianz'la geleceğe tam ve kesintisiz güvence!Kendiniz ve sevdiklerinizin geleceği için birikim oluşturmaya çalışırken yaşamınızla ilgili karşınıza çıkabilecek tüm riskler artık BEST LIFE ile güvence altında. Çünkü BEST LIFE size, vefat ve maluliyet risklerine karşı uzun süreli, farklı bir maddi güvence sunuyor
BEST LIFE'ın farkı ne?
BEST LIFE, her yıl yenilemenize gerek kalmayan bir hayat sigortası. Yıllık hayat sigortalarından farklı olarak, BEST LIFE'ta poliçeniz, sağlık durumunuzdaki gelişmeler ne olursa olsun seçtiğiniz süre boyunca devam eder.
Avantajları neler?
BEST LIFE ile ihtiyaçlarınıza uygun özel tasarım yapmak mümkün. Vefat veya maluliyet riskinin oluşması durumunda, tazminatın nasıl ödeneceğine poliçe başlangıcında siz karar veriyorsunuz. İsterseniz toplu ödeme veya sigorta süresinin sonuna kadar düzenli aylık gelir ödemesini tercih edebilirsiniz.
Toplu ödemeyi tercih etmeniz halinde; poliçenizin ilk yılı için vefat ve maluliyet riskine karşılık istediğiniz teminat tutarını belirliyorsunuz. Yıllar geçtikçe diğer birikimlerinizin artacağı dikkate alınarak, teminat tutarınız her yıl orantılı olarak azalıyor.
Ayrıca poliçenizin kaç yıl boyunca geçerli olacağına siz karar veriyorsunuz. Seçtiğiniz süre içinde gelecek planlarınızda değişiklik olursa, istediğiniz ek teminat tutarı kadar yeni poliçe satın almak yoluyla teminatınızı artırmak sizin elinizde.
BEST LIFE'ın amacı, sigortalının vefatı halinde yakınlarına ya da çalışamaz duruma gelmesi halinde kendisine tazminat ödeyerek yarınları güvence altına almak.
Seçeneklerim neler?
BEST LIFE'ta teminat seçenekleri de esnek... BEST LIFE poliçesiyle vefat ve maluliyet risklerine karşı ilk yıl için en az 50.000 TL toplu ödeme veya en az 300 TL aylık düzenli gelir olmak üzere dilediğiniz teminat tutarını kendiniz belirliyorsunuz.
İsterseniz teminat tutarının USD'ye veya EURO'ya endeksli olması da mümkün.
Aylık düzenli gelir teminatını TL olarak seçmeniz halinde teminatınız her yıl enflasyona endeksli olarak artıyor.
BEST LIFE'ın prim ödemeleri de farklı...
Çünkü her ay isterseniz sabit bir prim ödeyebilirsiniz*. Böylece, yıllar geçse de yaşla birlikte yaşam riskiniz artsa da priminiz değişmez. Üstelik poliçeniz için seçtiğiniz sürenin yarısına ulaştığınızda prim ödemeniz de sona erer. Örneğin, 20 yıl seçerseniz 10. yılda, 25 yıl seçerseniz 12. yılda prim ödemeniz tamamlanmış olur.
*Aylık düzenli gelir teminatının TL olarak seçilmesi halinde, enflasyona endeksli artan teminata paralel olarak prim ödemeleri her yıl enflasyon oranında artar.
ÖRNEK TEMİNAT VE PRİMLER | ||||
50.000 TL Hayat Teminatı için Örnek Prim Tablosu * | 300 TL Aylık Gelir Teminatı için Örnek Prim Tablosu * | |||
YAŞ | ERKEK | KADIN | ERKEK | KADIN |
20 | 11.00 | 7.60 | 17.40 | 12.30 |
25 | 12.10 | 9.20 | 18.00 | 13.70 |
30 | 14.20 | 11.10 | 18.80 | 14.70 |
35 | 19.10 | 14.90 | 21,50 | 16.80 |
40 | 25.10 | 19.50 | 22.50 | 17.30 |
45 | 37.60 | 28.02 | 24.00 | 18.00 |
* Örnekte belirtilen primler 56 yaşında sona erecek sigorta içindir. Farklı teminat tutarları için primler orantılı olarak değişecektir. Tablodaki primler aylık ödeme seçeneği için geçerli olup ayrıca 3 ayda bir, 6 ayda bir, yıllık veya tek seferde ödenebilir. Maluliyet teminatının ilave edilmesi halinde yukarıdaki primlere %10 ilave edilecektir. Seçilen teminat tutarı ilk yıla ait olup, sigorta süresiyle doğru orantılı olarak her yıl azalarak devam eder.
BEST LIFE ile hayatın tüm risklerine karşı hazırlıklı olacaksınız... BEST LIFE ile ilgili detaylı bilgi için sizi Allianz acentelerine bekliyoruz. Sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmeniz dileğiyle...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Allianz'la Güç Yanınızda !
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda. İşte Allianz'dan riskleri önceden kontrol altına alarak gelecek planlarınızı güvence altına alan Yıllık Hayat Sigortası...
Bir yandan hayatın zorlukları ile mücadele ederken diğer yandan da geleceğimizle ilgili planlar yapmaya çalışırız. Ancak öngöremediğimiz riskler ve başımıza gelebileceğini düşünmediğimiz olumsuzluklar planlarımızı uygulamamıza engel olabilir.
Neden Yıllık Hayat Sigortası?
Yıllık Hayat Sigortası ile yaşam boyunca karşılaşabileceğiniz farklı yaşam riskleri teminat altına alınarak hem size hem de yakınlarınıza alternatif koruma planları ile finansal destek hizmeti sunulmaktadır.
Teminatlar |
Temel Koruma Planı |
Aile Koruma Planı |
Kapsamlı Hayat ve Sağlık Koruma Planı |
|
| |
|
|
|||||
Vefat Teminatı |
a |
a |
a |
a |
||
Kaza Sonucu Ek Vefat Teminatı |
a |
|||||
Kaza Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı |
a |
a |
a |
|||
Hastalık Sonucu Daimi Maluliyet Teminatı |
a |
a |
a |
|||
Kaza Sonucu Tedavi Masrafları Teminatı |
a |
a |
||||
Hastane Yatış Teminatı |
a |
a |
||||
Kritik Hastalıklar Teminatı |
a |
|||||
Kanser Teminatı |
a |
|||||
İhtiyaçlarınıza göre farklılaştırılmış 4 ayrı teminat planından birini tercih edebileceğiniz gibi yukarıdaki teminatlardan tamamen kendinizin seçeceği ve Toplu Taşıtta Kaza Sonucu Ek Vefat Teminatı veya Kaza Sonucu Gündelik Tazminat Teminatı gibi ek seçenekleri de değerlendirerek size özel bir plan da oluşturabilirsiniz.
İhtiyaçlarınıza göre farklılaştırılmış 4 ayrı teminat planından birini tercih edebileceğiniz gibi yukarıdaki teminatlardan tamamen kendinizin seçeceği ve Toplu Taşıtta Kaza Sonucu Ek Vefat Teminatı veya Kaza Sonucu Gündelik Tazminat Teminatı gibi ek seçenekleri de değerlendirerek size özel bir plan da oluşturabilirsiniz.
Yıllık Hayat Sigortası Hangi Avantajları Sunuyor?
Zengin asistans hizmetleri : Acil ambulans gönderiminden, tıbbi danışmanlığa kadar farklı hizmetlerden ücretsiz yararlanabilir; sağlık ve yaşam koçluğu, psikolojik danışmanlık veya ikinci sağlık görüşü gibi hizmetlerden ise özel Allianz avantajları ile faydalanabilirsiniz.
Ücretsiz check-up paneli : Kapsamlı Hayat ve Sağlık, Aile Koruma Planları için vefat teminat tutarının 100.000 TL ve üzerinde olduğu poliçelerde 50 yaşın altındaki sigortalılara 2 yılda bir; 50 yaş ve üzeri sigortalılara ise yılda bir kez olmak üzere ücretsiz mobil check-up paneli hediye edilmektedir. Bu hizmet poliçe priminin en az %50' sinin ödenmesinden sonra geçerli olabilmektedir.
Vergi avantajı : Ödenen primler, vergi matrahından indirilebilmektedir
Farklı prim ödeme seçenekleri : Primlerinizi peşin, birbirini takip eden 4 eşit taksit, 3 ayda bir, 6 ayda bir veya 8 eşit taksit halinde ödenebilirsiniz.
Poliçeyi yenileme avantajı : Kapsamlı Hayat ve Sağlık Koruma ile Kanser Koruma Planları için poliçeye ilk girişte yapılan risk değerlendirme sonucu olumlu ise 10 yıl boyunca herhangi bir risk değerlendirmesine maruz kalmaksızın poliçesinizi yenileyebilirsiniz.
Geniş sigortalılık süresi : 18 ile 65 yaş arasında bulunan sağlıklı herkes bu sigortadan yararlanabilir. Sigortalı dilerse poliçeyi 75 yaşına kadar almaya devam edebilir.
Yıllık Hayat Sigortası ile risklere karşı yıl boyunca güvence altında olun...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Allianz ile güç yanınızda!
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda. İşte poliçe süreniz boyunca günün her saatinde, dünyanın neresinde olursanız olun, iradeniz dışında karşılaşacağınız kazalar sonucu uğrayabileceğiniz zararlara karşı maddi teminat güvencesi sunan bir hizmet: Ferdi Kaza SigortasıAllianz'la güvenli bir gelecek mümkün!
İleriye dönük her hamleniz ufak tefek risklerle doludur. Geleceğinizi ve gelecek güvencenizi belirlerken beklentilerinizin yanıtını almak istersiniz.
Neden Ferdi Kaza Sigortası?
Ferdi Kaza Sigortanız varsa gazların teneffüsü, yanıklar, burkulma, kırık-çıkık, böcek sokması, ev ve işyeri kazaları teminat altındadır.
Neler teminat altında?
Sürekli Sakatlık Teminatı (Ana Teminat)
Uğrayacağınız bir kaza sonucu sürekli sakat kalmanız halinde, poliçede belirtilen limit dahilinde ve maluliyet oranlarına göre ödeme yapılmaktadır.
Vefat Teminatı
Kaza sonucu sigortalının vefatı halinde, poliçede belirtilen limit dahilinde yasal mirasçılarına veya poliçede belirtilmiş olan kişilere tazminat ödenmektedir.
Tedavi Masrafları Teminatı
Uğrayacağınız bir kaza sonucu yaralanmanız halinde, yapılacak tüm tedavi ve diğer tıbbi giderler, poliçede belirtilen limit dahilinde, poliçe kapsamına dahildir.
Gündelik İş Görmezlik Teminatı
Uğrayacağınız bir kaza sonucu geçici olarak çalışamayacak durumda olmanız halinde, çalışamayacağınız her gün için, poliçede belirtilen limit dahilinde, tazminat ödenmektedir.
Ferdi Kaza Sigortası'ndan yararlanırken...
Eğer yukarıda belirlenen teminatların dışında teminatlar isterseniz bunları da alabilirsiniz. Bu konuda Allianz Acenteleri size yardımcı olacaklardır.
Hangi süreyle hizmet alabilirsiniz?
Ferdi Kaza Sigortası'nın standart süresi bir yıldır. Eğer bu sigortadan daha kısa süreler için yararlanmak isterseniz sizin belirleyeceğiniz bir sürede hizmet alabilirsiniz.
Ferdi Kaza Sigortası ile ilgili detaylı bilgi için sizi acentemize bekliyoruz.
Geleceğe güvenle bakmanız dileğiyle...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda
Grup Yıllık Hayat Sigortası ile Allianz çalışanlarınızı, bir yıl boyunca karşılaşabilecekleri risklere karşı teminat altına alıyor.Bu sigorta ile çalışanınızın vefatı halinde ailesine, sürekli sakatlığı halinde ise kendisine bir yaşam güvencesi sağlanmış oluyor.
Grup Yıllık Hayat Sigortası ile çalışanlarınız için sadece vefat teminatı alabileceğiniz gibi bu teminata ek olarak
Kaza sonucu vefat
Toplu taşıtta kaza sonucu vefat
Kaza veya hastalık sonucu sürekli sakatlık
Kaza sonucu tedavi masrafları
Kaza sonucu çalışılmayan günler için gündelik iş görmezlik
Tehlikeli Hastalıklar teminatlarını da alabilirsiniz.
18 - 85 yaşları arasındaki herkes yararlanabilir. Sigortalı dilediği herhangi bir kimseyi lehdar olarak gösterebilir ve dilerse değiştirebilir.
Sigorta süresi 1 yıldır. Sigorta poliçesi isteğe bağlı olarak her yıl yenilenebilir.
En az 10 çalışanın kapsam altına alınması gerekir.
Huzurlu ve mutlu bir gelecek dileğiyle...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Allianz, 70'den fazla ülkedeki geniş deneyimi, Türkiye'deki 20 yılı aşkın birikimiyle her koşulda, her zaman yanınızda.
Grup Ferdi Kaza Sigortası ile Allianz çalışanlarınızı, bir yıl boyunca karşılaşabilecekleri kaza risklerine karşı teminat altına alıyor.Bu sigorta ile çalışanınızın vefatı halinde ailesine, sürekli sakatlığı halinde ise kendisine bir yaşam güvencesi sağlanmış oluyor.
Grup Ferdi Kaza Sigortası ile çalışanlarınız için sadece maluliyet teminatı alabileceğiniz gibi bu teminata ek olarak
Kaza sonucu vefat
Toplu taşıtta kaza sonucu vefat
Kaza sonucu tedavi masrafları
Kaza sonucu çalışılmayan günler için gündelik iş görmezlik teminatı alabilirsiniz.
16 - 75 yaşları arasındaki herkes yararlanabilir. Sigortalı dilediği herhangi bir kimseyi lehdar olarak gösterebilir ve dilerse değiştirebilir.
Ferdi Kaza Sigortasının standart süresi bir yıldır. Eğer bu sigortadan daha kısa süreler için yararlanmak isterseniz sizin belirleyeceğiniz bir sürede de hizmet alabilirsiniz. Sigorta poliçesi isteğe bağlı olarak her yıl yenilenebilir.
En az 10 çalışanın kapsam altına alınması gerekir
Huzurlu ve mutlu bir gelecek dileğiyle...
Genel Şartlar
Hayat Sigortası
Yukarıda yer alan tüm bilgiler, kullanıcıya bilgi vermek amacıyla yayınlanmış olup, poliçede yer alan teminat kapsamına ilişkin detaylı bilgi için poliçenize ait genel ve özel şartlara bakınız.
Tazminat talebi için gerekli olan evraklara aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.
Ek Hizmetlerimiz ile ilgili bütün bilgilere aşağıdaki menüden ulaşabilirsiniz.
Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri
Allianz bünyesinde Yıllık Hayat ve Özel Birikim ürünü satın almış olan tüm sigortalılarımız satın aldıkları planda yer alması kaydıyla Psikolojik Danışmanlık Hizmetlerinden faydalanabilme olanağına sahip olacaklardır. Bu hizmetlerden faydalanabilmek için ilgili poliçenin yürürlükte olması esastır.
Sigortalılarımıza özel olarak Psikolojik Danışmanlık Hizmetleri için üyelik paket ücreti şirketimiz tarafından karşılanacak olup bir seans psikolojik danışmanlık ücretsiz olarak verilecek ve danışmanlık seans ücretlerinde de indirim sağlanacaktır.
Belirtilen hizmetler Allianz'ın bu hizmetleri veren kurum ile yaptığı sözleşme devam ettiği süre boyunca geçerli olup sözleşmenin sona ermesi halinde ek hizmetler de sona erecektir. Allianz'ın yapılan sözleşmeyi sona erdirme hakkı her zaman saklıdır.
Sigortalılarımızın Psikolojik Danışmanlık Hizmetlerinden yaralanabilmeleri için 0(232) 461 94 04 numaralı Matris Sigorta Çözüm Hattı'nı arayarak öncelikle 2'yi sonrasında ise 4'ü ve 3'ü tuşlamaları yeterli olacaktır.
Poliçe sahiplerine sağlanacak hizmetlerin detayları şöyledir;
Bireysel Psikolojik Danışmanlık Paketi
Allianz'ın hizmet anlaşması yaptığı kurumun psikologları sigortalının yaşayabileceği aşağıda belirtilen olası problemlere karşı psikolojik destek vermekle yükümlüdür.
- Kişisel Gelişim
- Kendini Tanıma
- Takıntılı Düşünceler (Obsesif Kombulsif Bozukluk)
- Kişiler Arası İlişkilerde Yaşanan Problemler
- Uyum Güçlüğü
- Fobiler
Aile Danışmanlığı Paketi
Allianz'ın hizmet anlaşması yaptığı kurumun psikologları sigortalı bireyin aile hayatı ve aile hayatında yaşayabileceği aşağıda belirtilen olası problemlere karşı psikolojik destek vermekle yükümlüdür.
- İş ve ekonomik konular
- Ana-baba olmak
- "Kendi" aileleri ve buna dair sıkıntılar
- Zaman ayırma ve iletişim
- Çekirdek aile olamama
- Evlilik danışmanlığı
- Aile-içi çatışmalar
- Yeniden evlenen çiftler
- Evlatlık alan aileler
- Aile-içi şiddet
- Aile-içi cinsel taciz
- Cinsel sorunlar
- Hamilelik dönemi sorunları
- Hamilelik süresince yaşanan psikolojik sorunlar
- Doğum öncesi ve doğum sonrası depresyonu
- Vücut algısı ile ilgili sorunlar
- Hamilelik süresince ve doğum sonrasında eşler arasında yaşanan sorunlar
HAYAT ASİSTANS HİZMETLERİ
Allianz bünyesinde Yıllık Hayat ve Özel Birikim ürünü satın almış olan tüm sigortalılarımız satın aldıkları planda yer alması kaydıyla Asistans Hizmetlerinden faydalanabilme olanağına sahip olacaklardır. Bu hizmetlerden faydalanabilmek için ilgili poliçenin yürürlükte olması esastır.
Belirtilen hizmetler Allianz'ın bu hizmetleri veren kurum ile yaptığı sözleşme devam ettiği süre boyunca geçerli olup sözleşmenin sona ermesi halinde ek hizmetler de sona erecektir. Allianz'ın yapılan sözleşmeyi sona erdirme hakkı her zaman saklıdır.
Sigortalılarımızın Hayat Asistans Hizmetlerinden yaralanabilmeleri için 0(232) 461 94 04 numaralı Matris Sigorta Çözüm Hattı'nı arayarak öncelikle 2'yi sonrasında ise 4'ü ve 2'yi tuşlamaları yeterli olacaktır.
Poliçe sahiplerine sağlanacak hizmetlerin detayları şöyledir;
A- TIBBİ YARDIM
1- Acil Doktor & Ambulans Gönderimi
Sigortalının; ciddi rahatsızlık geçirmesi veya kaza geçirerek yaralanması durumunda, Ambulans talep edilmesi durumunda danışman doktorun onayı ile limitler dahilinde en yakın hastaneye götürülmek üzere ambulans organizasyonu yaparak sigortalının bulunduğu bölgeye en yakın yerden bir ambulansı limitler dahilinde gönderebilecektir.
Sigortalının ciddi rahatsızlık geçirmesi veya kaza geçirerek yaralanması durumunda Acil Doktora ihtiyaç duyduğu hallerde sigortalının bulunduğu bölgeye Doktor gönderilmesini sağlayacak ve limitler dahilinde masrafları karşılayacaktır. Limitler dışında sigortalı istediği zaman organizasyon talep etme hakkına sahiptir. Bu tip durumlarda hizmet bedeli sigortalı tarafından karşılanacaktır.
2- Tıbbi Danışma
Eğer Sigortalı, tıbbi bir konu için telefonla danışıyorsa, danışman doktorlar, aktarılmış olan tıbbi bilgilerin tümünü analiz ettikten sonra en kısa süre içinde bir yanıt verecektir.
Ancak yanıtta verilmiş olan bilgiler bir tıbbi konsültasyon yerine geçmez veya reçete nedeni olamaz. Tıbbi öğüt, tedavi eden doktorun yerini hiç bir zaman almaz. Sadece doktorun hareket alanını tamamlayabilir ve doktorla daha iyi bir diyalogun kurulmasına yardımcı olur. Tıbbi aciliyet durumunda tıbbi öğüt, acil durumla ilgili öğütlerin verilmesinden ve acil tıbbi servislere doğru yönlendirmeden ibaret olacaktır.
3-Uzman Hemşire Gönderilmesi
Sigortalının ameliyat sonrası veya hastalık sonucu evde bakımı gerekiyorsa (doktor onayı olmalıdır) bakım hizmetlerini sağlamak üzere limitler dahilinde bir hemşire veya bir refakatçi gönderimi sağlanacaktır. Kişi solunum hastası, astım hastası ise veya oksijen gereksinimi (doktor onayının olması gerekir) söz konusu ise, sigortalının talebi doğrultusunda, gerekli organizasyon sağlanır. Masraflar sigortalı tarafından ödenir.
B-SAĞLIK VE YAŞAM KOÇLUĞU
1- Diyetisyen Desteği ve Sağlıklı Beslenme Yöntemleri
Kişilerin büyüme, gelişme, sağlıklı ve üretken olarak yaşaması için gerekli olan besin öğelerini yeterli miktarlarda alıp vücutlarında kullanmalıdır. Bireyler yeterince beslendiklerini düşünmelerine karşın, uygun besin seçimleri yapmadıkları ya da yanlış pişirme teknikleri uyguladıkları zaman, besin öğelerinin bazılarını alamayabilirler. Kişilerin yeterli, dengeli ve sağlıklı bir biçimde beslenebilmeleri için, yemek listelerinin hazırlanması, yiyeceklerin sağlığa uygun tekniklerle pişirilmesi, depolanması ve tüketilmesi, yanlış beslenme alışkanlıklarının tespiti, çeşitli hastalık durumlarındaki bireyler için uygun diyet planlarının hazırlanması gibi konularda sigortalılara bilgi, danışma ve organizasyon hizmetleri sağlanacaktır.
2- Sağlıklı Zayıflama Yöntemleri
Zayıflamak için alınan ilaçlar, yapılan dengesiz veya kişiye uygun olmayan diyetler vücudun dengesini bozabilir. Hatta zayıflama uğruna birçok kişi farkına bile varmadan sağlıklarından taviz veriyor olabilir. Sigortalıların bilinçli ve sağlıklı bir biçimde kilo vermeleri için Sağlıklı Zayıflama yöntemleri, kişilerin bünyelerine uygun diyet programlarının hazırlanması, günlük egzersiz programlarının hazırlanması ve dikkat edilmesi gereken konularda sigortalı bilgilendirilecektir. Sigortalının talebi halinde sigortalının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/zayıflama merkezleri ile irtibata geçerek sigortalı için randevu alınabilecektir.
3- Anti-Aging
Genç olmayı ve genç görünmeyi sağlayan Anti Aging uygulamaları konusunda uzman network ile telefonda bilgi ve danışma hizmeti verilmesi sağlanacaktır. Sigortalının talebi halinde sigortalının destek alabileceği sağlık kuruluşları/klinikler/güzellik merkezleri ile irtibata geçerek sigortalı için randevu alınabilecektir.
-
Detoks-Hormon-Ozon tedavileri ve tedavi merkezleri
-
Bedende biriken mineral ve metallerin atılması işlemleri ve uygulama merkezleri
-
Anti-Aging vitaminler, besinler, antioksidanlar ve bunların alınabileceği satış merkezleri-internet siteleri
-
Anti-Aging destek ürünleri (kozmetik-cilt-yüz bakımı), ürünlerin alınabileceği satış merkezleri internet siteleri
-
SPA-Kaplıca - Talosoterapi (Deniz ve deniz ürünleri yöntemi ile tedavi) merkezleri
-
Estetik cerrahi işlemleri ve merkezleri
-
Hayata pozitif bakabilme yöntemleri ve psikolojik destek
4- Hobi Kulüpleri
İstanbul, Ankara, İzmir illerinde faaliyet gösteren kuruluşlardan Yelken, Ahşap Boyama, Müzik, Dağcılık, Fotoğrafçılık, Golf, Binicilik, Aşçılık, Dans, Tiyatro, Sinema vb konularda alınacak eğitim ve hobi malzemelerinde belirli oranlarda indirim imkanı sağlanacak olup sigortalının talep etmesi durumunda tercih edilen alanda faaliyet gösteren kuruluşun iletişim bilgileri paylaşılacaktır.
5- Lifestyle Hizmetler
5.1. Araç Kiralama Servisi
Sigortalının isteğine bağlı olarak kiralanmak istenen araç hakkında her tür bilgi sunulacak ve Sigortalının talep etmesi durumunda gerekli organizasyon yapılacaktır. Sigortalılara, araba kiralama hizmeti tüm Türkiye'de sağlayacaktır. Sigortalı aracı teslim alırken kiralık araç firmalarının uyguladığı prosedürlere uymakla yükümlüdür. Bu hizmetten yararlanılması durumunda oluşacak masraflar Sigortalı tarafından ödenecektir.
5.2. Restaurant Rezervasyon ve Bilgi Servisi
Sigortalının talebine bağlı olarak her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilecektir. Sigortalının talep etmesi durumunda rezervasyon yaptırılacaktır ve ilgili rezervasyon ile ilgili Sigortalıya bilgi verilecektir.
5.3. Seyahat Bilgi Hattı (Seyahat Servisi)
Sigortalı, seyahat öncesinde bu hizmeti kullanmak istediği takdirde seyahati hakkında öğrenmek istediği konular ile ilgili bilgi alabilecektir. Sigortalıya, Turistik Bilgiler (vize, pasaportlar, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler), Hava Durumu, Bankalar, Seyahat Acenteleri, Havayolları ve Havaalanları hakkında ön bilgi verilir.
5.4.Trafik-Yol Danışma Hizmeti
Sigortalının bulunduğu yerde ya da gideceği yol üzerindeki trafik-yol durumu hakkında bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.
5.5.Meteoroloji Bilgi Servisi
Sigortalının bulunduğu yerde ya da seyahat edeceği bölgede hava durumu hakkında 7 gün 24 saat bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.
5.6.Eğitim, Seminer, Dil Kursu, Konferans Bilgi Hattı
Yurtiçinde ve yurtdışında, Sigortalının, ilgi alanlarına göre talep ettiği seminer ve konferans programları hakkında yer, ücreti vb konularda bilgi verilecektir. Kişinin profesyonel eğitim yaşamlarına yönelik kendi istek ve eğitim talepleri doğrultusunda değerlendirilerek eğilimlerine en uygun yurtiçi ve yurtdışı eğitim rehberliği hizmetinin sunulmasıdır.
Sigortalı; Bilgisayar eğitimi veren kuruluşlar, (Autocat, Mikro-shop, Programlama, Excel ve Access, vb.), Sertifikaların geçerlilik süreleri, program kapsamları, ücretleri, Dil okulları seçerken nelere dikkat edilmesi gerektiği, en popüler dil okulları gibi konularda bilgi alabilecektir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir. Tüm ödemeler Sigortalıya aittir.
C- MOBİL CHECK-UP HİZMETİ
Mobil Check-up Hizmeti, Sigortalının işyeri/ofis adresinde ya da ev adresinde verilecek olan Check-Up hizmetidir. Hizmet, Doktor muayenesini, aşağıda belirtilen kan tetkiklerinin yapılabilmesi için Sigortalıdan kan örneğinin alınmasını, kalp elektrokardiyogramının çekilmesini ve bu testlerin sonuçlarının Doktor tarafından yorumlanıp tetkik sonuçlarının, Sigortalıya ulaştırılmasını kapsar.
Abonenin talebi doğrultusunda, gerekli organizasyon sağlanır. Masraflar sigortalı tarafından ödenir.
Mobil Check-Up hizmetlerinde alınacak tetkik detayları aşağıda sunulmuştur;
-
Doktor Muayene
-
Elektro Kardiyogram çekilmesi
-
Glukoz
-
Total Kolesterol
-
TriGliserit
-
Tam Kan Sayımı (18 parametre)
-
ALT SGOT
-
ALT SGPT
-
Kreatinin
-
TSH
D- SECOND MEDİCAL OPINION (İKİNCİ SAĞLIK GÖRÜŞÜ)
Aşağıda belirtilen sigortalının veya yakınlarının ciddi sağlık problemlerinde doğru ve en iyi teşhis ve tedavi yöntemine ulaşılabilmesi için konunun uzmanı sağlık kuruluşlarından tıbbi görüş alma olanağı sağlayacaktır.
Hastalığa ilişkin tüm tahliller, evraklar, filmler, epikriz raporları Sigortalı tarafından ulaştırılacak ve İsviçre'de bulunan uzman sağlık kuruluşu yetkililerine gönderilecektir. İsviçre'de bulunan sağlık kuruluşunda hazırlanacak değerlendirme raporu gerekli çeviri işlemleri yapılarak Sigortalıya ulaştırılacaktır. Bu hizmet testlerin Doktor tarafından yorumlanıp tetkik sonuçlarının, Sigortalıya ulaştırılmasını kapsar. Sigortalı kesin teşhis ve tedavi yöntemi konusunda bir sağlık kuruluşuna başvurmalıdır. İşbu hizmet organizasyon ile sınırlı olup tüm masraflar sigortalı tarafından yapılacaktır.
İkinci görüş alınabilecek sağlık problemleri aşağıda belirtilmiştir;
-
Kanser
-
Kalp Krizi
-
Ciddi Darbeler
-
Koroner Damar - Bypass Cerrahisi
-
Multiple Skleroz
-
Böbrek Yetmezliği
-
Organ Nakli
-
Aorta Cerrahisi
-
Bening Beyin Tümörleri
-
Körlük/Görme Yetersizliği
-
Sağırlık/Duyma Yetersizliği
-
Kalp Kapakçığı Onarımı veya Değişimi
-
HIV/AIDS Virüsü
-
Konuşma Kaybı/Yetersizliği
-
Uzuv/Organ Kaybı
-
Motor Nöron/Sinir Hastalıkları
-
Felç
-
3. Derece Yanık
-
Koma
-
Kafa Travmaları/Yaralanmaları